Aku ? Kau ? Mereka ?

Salam sejahtera semua ! Long time no see :)

Blog aku pon macam biase , memang sempot nak di adjust kan balek .Well , dah nak dekat 2 tahun jugak lah aku tak update blog nie . Sejak aku tercampak di sekolah berasrama , jadual aku pun semaken padat .
Ok . I wanna share with you all about my ...Ibn Haitham

Itu lah nama seorang pakar mata di zaman dahulu kale yang diabdikan sebagai nama kelas kesayangan aku . Ahli kelas aku tak la seciput mane . Tapi tak lah segedabak mane . Only 27 pupils . Nak sebot name satu persatu ke ? Tak payah la ek . Tak pepasal krepot pulak jari aku nie dok tercungap- cungap menaip . 

My class teacher is Cik Baiha . Just a simple -mimple teacher . Beliau mengajar kami matepelajaran seni .
*Vengong betol . Akhir tahun , baru aku nak citer pasal kelas . 
Eh , so what ? sebok jeh . Ni pon , bukan ape . Saje nak buat kenangan . 
Awat ? Hang jeles ke ? Hmmmph !


*Snap semue ahli . Without our beloved class teacher . umph !

Rindu pulak rasenye nak menjejakkan kaki ke sekolah yang tercintun. *Tapi kalau dah dapat , rambot always afro dek stress 24 jam ! Haithamians , next year mintak -mintak lah kite dapat jadi lebih baek dari tahun nie . *aku rindu sangat nak maen running man lagik :)

Take a note : Tak sesempurna mane hidup kite tanpe .. keredhaan seorang insan yang bergelar guru . Tak kire lah beliau tu macam mane orang nye . Beliau tetap seorang guru , kan ? 

 (: Salam Tahun Baru :)










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...